NutriFeron™

 

Penemuan Hebat dalam Sains Sistem Imun

NutriFeron™ merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun. Bila diambil setiap hari dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

* Formula berpaten ekslusif yang menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita

* Satu-satunya suplimen yang dicipta oleh penemu interferon - Dr. Yasuhiko Kojima selepas lebih daripada 40 tahun penyelidikan

* Mengandungi MACH - satu campuran interferon yang merangsang ekstrak tumbuhan(500mg) yang telah dipatenkan. Campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular

* Terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia

* Boleh didapati secara ekslusif melalui Shaklee

 

 

 

Manfaat Utama :

* Mengukuhkan Sistem Imun dalam Masa 3 Hari - Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.

* Melawan Kanser dan Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

* Melindungi dari Influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

* Meringankan Stress dan Kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stess, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

* Melambatkan Penuaan - Formula unik NutriFeron™ merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.

* Mengurangkan Infeksi oleh Pesakit-pesakit Hepatitis B & C - Keberkesanan NutriFeron™ dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimunkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakit-pesakit Hepatitis B & C ini.

* Mempertingkatkan Menopaus - Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.

* Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...