Sukar Hamil? Suplemen Apa yang boleh Membantu?

Assalamualaikum

Hari ini saya nak share sikit tentang set kesuburan, bagi mereka yang sedang cuba untuk hamil dan ingin hamil lagi

  Biasanya waktu subur dikira pada hari ke 13, 14 dan 15 hb bermula hari pertama datang bulan bagi isteri. Antara penyebab isteri belum disahkan hamil adalah kerana kitaran haid isteri yang tidak teratur dan sperma suami yang lemah. Walaubagaimana pun, kita hanya mampu merancang. Ada pelbagai cara untuk kita usahakan untuk hamil, yang penting jangan pernah putus asa berusaha dan selalulah memohon kepada Allah, berdoa dan bersedekah.

  Penyelesaian terbaik, suami isteri mestilah saling memahami dan ikhtiar untuk memperolehi cahaya mata. InsyaAllah, Allah Maha Mengetahui setiap kejadian.

  Dengan Shaklee, kami syorkan suplemen di bawah ini khas untuk anda yang mahu hamil. 

 

 

  UNTUK ISTERI:

  Alfalfa Complex

  Alfalfa complex membantu dalam hubungan suami isteri. Bertindak seperti Kacip Fatimah. Juga membantu masalah keputihan, haid tidak teratur ataupun senggugut yang melampau tatkala didatangi haid.

 

  GLA Complex

  GLA membantu mereka yang mengalami kitaran haid tidak teratur atau tidak tetap serta masalah senggugut ketika pra haid yang selalu dialami oleh para isteri. Membantu meningkatkan kesuburan isteri sekaligus meningkatkan potensi untuk persenyawaan berlaku. Membantu untuk sperma hidup lebih lama dalam tiup fallopio lalu meningkatkan peluang untuk persenyawaan berlaku.

 

  UNTUK SUAMI:

  Zink

  Kandungan zink dalam prostat lelaki adalah 10x ganda lebih tinggi daripada organ lain. Mesti diambil kerana zink merupakan mineral penting untuk kesuburan lelaki. Meningkatkan kualiti sperma lelaki dan sangat penting untuk keupayaan seksual lelaki.

 

  Vitamin E

  Lebih bertenaga dan meningkatkan keinginan seksual. Membantu membentuk sel sperma yang sihat. Juga bagus diambil oleh isteri untuk meningkatkan keinginan seksual

 

 Ok jom kita tengok testimoni pulak :

 Testimoni 1

 

 Testimoni 2

 

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...