April Datang Lagi.. 01.04.2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog My Little Lisa..hehe Lama sungguh rasanya saya tak update blog ni.. Tapi jangan risau ye saya tak kemana-mana. Cuma sedikit sibuk dengan tugas harian bekerja dan menguruskan anak-anak. Maklumlah cuti sekolah baru je berakhir jadi banyak aktiviti dilakukan bersama-sama keluarga terutama anak-anak.

  Ok sempena hari baru bulan baru, saya ada pengumuman penting yang perlu dibuat... Jeng, jeng, jeng...

  MULAI DARI HARI INI DAN HARI-HARI SETERUSNYA TIADA LAGI HARGA AHLI, HARGA MURAH, HARGA ISTIMEWA, HARGA RUNTUH DARI MY LITTLE LISA KECUALI HARGA PROMOSI DARI PIHAK SHAKLEE SENDIRI..

 

  Hal ini kerana pihak pengurusan Shaklee telah mengumumkan harga2 tersebut hanya untuk mereka yang menjadi AHLI SAHAJA...Yang tidak menjadi ahli, My Little Lisa terpaksa jual HARGA RUNCIT...

  Nampak macam kejamkan? Tetapi bagi kami sebagai pengedar perkara ini sangat positif untuk kami yang berniaga ni...Saya cakap macam ni bukan apa cuma kerana isu harga ini telah menjadi persaingan tidak sihat kepada semua pengedar. Siap ada yang rajin survey harga nak dapat harga murah...So lepas ni tak perlu lah survey harga sebab semua harga adalah sama...TETAPI jika anda survey masih ada yang jual murah dari harga My Little Lisa sila beritahu saya.. Kerana itu dah melanggar P&R Shaklee yang telah ditetapkan..ID pengedar tersebut boleh di tarik balik serta merta..Tak percaya? Sekarang ni Shaklee telah membuat siasatan terhadap mana2 pengedar Shaklee yang melanggar peraturan..Dan ramai ok mata-mata kat luar sana yang memerhati..Jaga2 ya pengedar Shaklee yang lain...Anda sedang diperhatikan...

  Selain dari isu harga ahli, ada beberapa lagi sebab kenapa ID pengedar Shaklee ditarik balik...So kepada pengedar Shaklee yang lain sila dapatkan info dari upline anda...Kalau betul anda nak berniaga dan nak dapat rezeki yang berkat silalah ikut P&R Shaklee yang telah ditetapkan...

  Kalau anda rasa harga runcit mahal, anda join la ahli hanya RM65 untuk seumur hidup. Tak semestinya jadi ahli kena buat biz.. Untuk makan sendiri pun tiada masalah..

  Oh lagi satu..Anda juga tidak boleh menggunakan ID pengedar mana2 pun untuk membeli Shaklee di mana2 branch..

  Yang nak jadi ahli boleh hubungi saya ya..

 

 

  Untuk Info dan Order:

  Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan KONSULTASI dan INFO percuma

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...