Promosi April 2014

Jika masuk bulan baru, mesti tak sah kalau takde entry pasal promosi bulanan. Bulan April ni pun tidak terkecuali. Bagi yang belum tahu atau masih samar-samar tentang promosi Shaklee untuk bulan ini, ha jangan risau dah. Kerana bulan April adalah bulan OsteMatrix™ Shaklee.

  Bagi yang tak tahu apa itu OsteMatrix™, mari saya terangkan dulu apa itu OsteMatrix™ ini. OsteMatrix™ Shaklee ini adalah vitamin yang mengandungi Kalsium, Magnesium dan Vitamin D yang telah diuji secara klinikal dan ianya sangat mudah di telan.

  ✿ Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi, malah ia membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah.

  ✿ Magnesium pula penting untuk metabolisma kalsium. Ia membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain. Satu kajian telah dibuat ke atas Magnesium, dan didapati ia membantu mengurangkan sakit kepala migrain dan mengurangkan frekuensinya.

  ✿ Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing.

 

  Siapa Yang Perlu Ambil OsteMatrix™ Shaklee Ini?

  ❁ Individu yang mengalami sakit pinggang, sakit lutut dan sendi

  ❁ Individu yang sering mengalami kebas kaki/ tangan terutamanya pada waktu malam

  ❁ Ibu-ibu mengandung terutamanya yang sering mengalami kebas kaki

  ❁ Ibu-ibu menyusu yang sememangnya memerlukan jumlah kalsium yang tinggi

  ❁ Individu yang sering keletihan dan sering out-station, di mana kalsium membantu mengurangkan keletihan

 

  Oklah bagi anda yang ingin mendapatkan OsteMatrix™ Shaklee yang terbaik ini boleh menghubungi saya seperti dibawah. Harga bagi 1 botol adalah RM61 sahaja. Dan jika anda BELI 6, anda akan mendapat 1 botol secara PERCUMA! Sangat jimat! Dan jika anda nak jimat lagi, boleh daftar sebagai ahli untuk mendapatkan harga yang lagi-lagi meletup. Jangan tunggu lagi, mulakan langkah anda sekarang juga!

 

  Untuk Info dan Order:

 

  Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan KONSULTASI dan INFO percuma

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...