Vivix™ Membantu Merawat Kencing Manis

Vivix™ adalah satu-satunya suplimen didunia yang mampu menembusi DNA manusia. Vivix™ sangat bagus untuk merawat penyakit 3 serangkai iaitu penyakit kencing manis, tekanan darah tinggi dan penyakit jantung. Jika anda atau ibu bapa anda menghidap penyakit 3 serangkai ini, jangan risau, Vivix™ boleh membantu. Dalam artikel ini, saya akan terangkan bagaimana Vivix™ boleh membantu merawat pesakit kencing manis.

 

 Bagaimana Vivix™ Membantu Merawat Pesakit Kencing Manis? Berikut merupakan beberapa tindakan Vivix™ membantu pesakit kencing manis...

* Vivix™ membantu membaik pulih sel-sel dalam badan yang telah rosak. Setiap hari sejuta serangan berlaku merosakkan sel DNA manusia. Disebabkan Vivix™ merupakan satu-satunya suplimen yang mampu menembusi DNA manusia,jadi Vivix™ bertindak memperbaiki dan melindungi sel-sel DNA manusia dengan efisien

* Ramuan Vivix™ mampu meningkatkan pembentukan mitokondria, dan seterusnya menggalakkan peningkatan tenaga didalam sel

* Vivix™ membantu melambatkan kerosakan sel dalam badan manusia

* Vivix™ juga membantu melambatkan penuaan sel, dan merupakan suplimen anti-penuaan terbaik di dunia

 

  Berikut adalah beberapa testimoni pesakit kencing manis yang telah sembuh dengan penggunaan Vivix™

  Testimoni 1

 Testimoni 2

 Testimoni 3

 

 Alhamdulillah... Vivix™ membantu merawat pesakit kencing manis dengan berkesan. Ramai dah merasai kesan dari penggunaannya. Ada yang mengeluh mengatakan Vivix™ ni mahal tap bagi saya, daripada anda berhabis setiap bulan dengan ubat hospital dan menanggung kesakitan baiklah anda mengambil suplimen kesihatan supaya anda ataupun ibu bapa anda cepat sihat..

 

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...