ESP Untuk Semua

  Assalamualaikum semua,

 Harini saya cuma nak share sikit info berkenaan ESP Shaklee ini. Disebabkan kita masih di bulan promosi ESP eloklah kalau kita tengok testimoni-testimoni pengguna produk ini yang tak kiralah samada untuk kecantikan, penyusuan, untuk kurus dan sebagainya. Pendek kata, ESP ni memang untuk semua golongan tak kiralah anda lelaki atau perempuan, dewasa ataupun kanak-kanak. Saya pun guna tau, khusus untuk kurus. Hehehehe...

 Ok jom layan testimoni dulu

 Testimoni 1

 

 Testimoni 2

 

 Testimoni 3

 

 

 Dah tengok kan testimoni.. OK ramai juga antara kawan-kawan dan juga customer yang bertanya kalau tak suka soya macam mana ye? Yela kan ESP tu berasaskan soya, bukan semua orang suka. Jawapan saya senang je, kalau anda tak suka soya anda boleh campurkan bancuhan ESP ni dengan buah-buahan atau pun Milo atau pun Horlicks.. Sangat sedap!! Nyum nyum...Banyak cara sebenarnya boleh anda lakukan bagi mempelbagaikan rasa minuman ni. Contoh ada kat bawah ni :

 Apa lgi, ni semua mesti cuba tau.. Gerenti tak menyesal.. Nanti jangan marah saya pula kalau anda ketagih dengan ESP.. Hehehehe.. Selamat Mencuba!!!

 

  @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...