Set Kawal Berat Badan

 

  Ramai yang telah berjaya turunkan berat badan dengan selamat menggunakan Set Kawal Berat Badan Shaklee. Iaitu konsisten pengambilannya, kawal diet pemakanan dan disaran lakukan senaman untuk lebih cepat kesannya. Menggunakan konsep BAKAR, BUANG DAN BINA memang berkesan.

  Kini Set Kawal Berat Badan Shaklee lengkap dengan agen detok iaitu Herb-Lax yang membantu untuk mencuci usus dalam badan menjadikan penyerapan nutrien lebih optimum.. Herb-Lax sentiasa menjadi 'hot item' untuk mereka yang ingin kan Set Kawal Berat Badan Shaklee yang lengkap...

  Untuk bakar adalah Lecithin sebagai pemecah lemak ataupun pilihan yang lain iaitu Omega Guard juga bertindak sebagai pemecah lemak. Cuma perbezaannya terletak pada harga dan tahap keberkesanannya. Namun kedua-dua agen pemecah lemak ini bergantung kepada kondisi badan masing-masing. Sesetengah orang akan nampak kesan lebih pantas dan sesetengah orang adalah kesan sebaliknya. Yang penting konsisten ye.

  Alfalfa bertindak untuk membawa dan membuang lemak-lemak dan lebihan air dalam badan. Selain itu, Alfalfa juga bertindak membuang toksik dalam badan so badan akan rasa lebih ringan.

  Bagi mereka yang lebih berminat dengan perisa iaitu Cinch yang mempunyai tiga (3) perisa iaitu Latte, Chocolate dan Vanilla boleh ditukarkan dengan ESP iaitu yang mana bertindak sebagai untuk membina otot selepas lemak diuraikan. Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.

  Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.

 

  Jom tengok testimoni mereka yang berjaya menurunkan berat badan dengan Set Kawal Berat Badan ini

 Testimoni 1

 

 Testimoni 2

 

 Testimoni 3

 

 

  @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...