Cerahkan Kulit Dan Kurangkan Parut Jerawat

 

  Salam semua,

Disebabkan ramai antara kawan-kawan yang bertanya tentang set kecantikan, harini saya nak update sedikit info berkaitan kecantikan kulit muka. Yang lebih tepat lagi mengenai cara untuk cerahkan kulit dan mengurangkan parut jerawat.

  Adakah kulit anda bermasalah? Pastinya segan dan malu apabila berhadapan dengan orang ramai, lebih-lebih lagi jika yang menatap muka kita itu insan tersayang. Mesti rasa macam ada yang tak kena kan? Pada saya, bagi mereka yang mengalami masalah kulit muka ni haruslah berikhtiar dan berusaha untuk mengatasinya. Tanpa rawatan dan penjagaan yang sepatutnya, bimbang akan menjadi lebih teruk lagi. Lazimnya, punca masalah kulit muka bermasalah adalah disebabkan hormon yang tidak seimbang,faktor pemakanan, kekurangan air dan stress juga boleh mempengaruhinya.

  Justeru, antara rawatan paling berkesan untuk mengatasi masalah kulit muka ini adalah dengan pengambilan SUPLEMEN KECANTIKAN, serta merawat kulit anda dari dalam. Ramai antara kita yang sibuk mencari kosmetik mahal yang dipercayai berkesan tetapi, hakikatnya faktor dalaman amat penting untuk diperbaiki atau dirawat terlebih dahulu.Kita lebih mementingkan penjagaan luaran daripada penjagaan dalaman. Tahukah anda, dalaman membentuk luaran? Oleh itu, ambillah suplemen untuk merawat sel-sel kulit anda, supaya sel-sel kulit terbentuk adalah sel yang normal dan sihat. Bila sel kulit anda sihat, barulah lapisan kulit yang terbentuk juga cantik dan juga sedap mata memandang.

 

  Ok, apa dia suplemen yang penting untuk kulit?

  * Antaranya adalah ESP, Vita-E, Vita C dan B Complex

 

  Perlukah saya ambil kesemua di atas?

* Ya, sangat digalakkan jika anda ada bajet dan mahu kesan yang cepat

 

  Jika bajet saya terhad, yang mana satu perlu saya amalkan terlebih dahulu?

* Saya cadangkan anda supaya mengambil ESP dan Vitamin E. Kedua-dua ini sangat penting kerana ESP ialah protein terbaik dimana ia membantu membentuk sel-sel kulit dengan sihat dan normal manakala Vitamin E memang sangat bagus untuk kulit.

 

  Jenama manakah yang terbukti berkesan dan selamat diambil?

* Semestinya produk Shaklee kerana telah berpuluh tahun di pasaran Malaysia dan Antarabangsa, dijamin halal dan diperbuat daripada 100% bahan semulajadi dan yang pentingnya tanpa kesan sampingan

 

 

  Alhamdulillah, ramai customer kami yang telah mendapat kulit muka yang cantik dan berseri dengan menggunakan suplemen kecantikan Shaklee ini. Masih tak percaya.. Oklah, kita layan dulu testimoni ini....

  Testimoni 1

 Testimoni 2

 Testimoni 3

 

  Alhamdullilah.... Memang suplemen Shaklee terbukti berkesan. Dan ramai yang gembira dengan hasilnya. Kesannya boleh dilihat seawal 2 minggu.. Namun bagi kulit muka yang agak bermasalah, disyorkan supaya meneruskan pengambilan sehingga 3 bulan untuk hasil yang menakjubkan!

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...