Hadiah Untuk Ibu

 

 Assalamualaikum..

 Alhamdulillah... Kebelakangan ini semakin ramai customer saya yang membelikan suplemen untuk ibu mereka. Mereka bukan sahaja membeli untuk diri sendiri tetapi juga untuk ibu di kampung. Terharu pula bila mengenangkan cerita mereka yang mengingati ibu di kampung. Harapan saya semoga mereka akan sentiasa berbuat baik kepada ibu bapa sehingga ke akhir hayat. Yelah, jika bukan anak-anak yang menjaga ibu bapa sendiri, siapa lagi yang boleh diharapkan? Oklah bagi mereka yang sayangkan ibu bapa yang sudah tua di kampung, sekali-sekala bagilah hadiah yang boleh mengingatkan ibu kepada anda... Apa dia ye? Jawapannya adalah Suplemen. yelah, hari-hari makan suplemen mesti ibu ingat kan kita kan?

 

 Dua jenis suplemen yang sesuai dihadiahkan kepada ibu bapa kita ialah Vitalea dan OsteMatrix.

 

  Jom kita tengok fungsi kedua-dua suplemen ini :

 

 Vitalea

 ❀ Memberikan ibu lebih tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental

  ❀ Membantu meningkatkan kesegaran otak sekaligus membantu sistem memori

  ❀ Sebagai pelengkap nutrisi, dimana membantu melengkapkan badan dengan pelbagai vitamin dan mineral, akibat pengambilan diet harian yang tidak seimbang

  ❀ Membantu metabolisme badan dan melambatkan proses penuaan

  ❀ Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan terhadap jangkitan

  ❀ Membantu kesihatan keseluruhan secara am

 

 OsteMatrix

  ❀ Menguatkan tulang, sekaligus membantu sakit kaki, lutut mahupun pinggang

  ❀ Membantu mengurangkan kejang dan kebas kaki,sakit sendi dan artritis

  ❀ Meringankan stress, mengimbangi tekanan darah dan memelihara denyutan jantung, serta membantu jika mengalami sakit kepala

 ❀ Memperbaiki masalah haid dan meringankan sakit yang dialami semasa pre-menstrual

  ❀ Membekalkan kalsium yang penting untuk gigi yang kuat

 

 Berikut merupakan testimoni mereka yang telah mencuba produk ini..

 Testimoni 1

 

 Testimoni 2

 

 

  @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / SMS / Whatsapp : 012-6904063

Email : shamiza1983@gmail.com

Add FB saya : Norhamizah Zulkafli untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik LIKE di Fanpage saya : MY LITTLE LISA untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO percuma

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments :

Post a Comment


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...